.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل معاون استاندار از دکل بندان گلوگاهی

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: بايد اعتراف كنيم كه بي‌سابقه‌ترين پيگيري‌ها براي دكل‌بندان انجام شد.

هادي ابراهيمي در مراسم افتتاحيه نخستين جام كشتي مجاهدان سازندگي يادواره دكل‌بندان گلوگاهي كه در سالن ورزشي شهيد چمران اين شهرستان برگزار شد به پيگيري‌هايي كه براي رفع معضلات دكل‌بندان گلوگاهي انجام شد، اشاره كرد.

وي تصريح كرد: جوانان برومند و شجاع اين ديار در عرصه سازندگي تلاش‌هاي زيادي انجام داده‌اند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوي وزارت نيرو و وزارت رفاه براي حل مسائل و مشكلات دكل‌بندان، تصريح كرد: مسئولان استاني و كشوري حساسيت زيادي براي رفع مشكلات انجام داده‌اند و اگر اين حساسيت‌ها نبود امروز سرنوشت خانواده عزيزاني كه جان خود را براي عمران و سازندگي از دست داده اند يا دكل‌بنداني كه مجروح و از كار افتاده شده‌اند، مشخص نمي‌شد.

ابراهيمي در مورد پيام استاندار مازندران آقاي طاهايي كه علاقمند به حضور در اين مراسم بوده، گفت: با تمام وجود به‌عنوان يك خدمتگذار در استان مازندران با پيگري‌هايي كه در استان و خارج از آن شكل مي‌گيرد براي خانواده قربانيان كاري انجام دهيم.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه امروز كشور ما در ميدان‌هاي ورزشي داراي استعدادهاي فراواني است و اين مسابقات داراي ارزش هستند، اظهار داشت: مسابقات جام سازندگي يادبود فرزنداني است كه در سخت‌ترين ميدان‌هاي سازندگي با ميدان انرژي و الكتريسيته عجين شدند و بيش از 300 نفر كشته يا مجروح شدند.

وي در پايان گفت: سال‌هاي طولاني است كه معضل دكل‌بندان مطرح شده و پيگيري‌هايي كه امروز توسط احمد علي مقيمي نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه انجام شد، در استان و خارج از آن بي‌سابقه‌ترين پيگيري‌ها بوده و اين مسابقات نتيجه همان پيگيري‌ها است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.